Friday, June 19, 2015

Stripes Galore (self-made striped pants) - Riscas com riscas (calças feitas por mim)

EN: Today the temperatures have reached over 90ºF, it feels like summer already! This means no jacket is required and I’m ready to roll wearing a stripe on stripe look composed by a red and white sleeveless shirt and my self-made black and white striped pants (click here for the sewing review, if you wish). A black and white messenger bag and red patent shoes complete the look (I regret the shoes though: my feet are dying!). 

Wishing you all a wonderful weekend ahead! 

Facebook / Bloglovin / Instagram
--- 

PT: Hoje a temperatura ultrapassou os 30ºC, já se sente o verão no ar! Isto significa que não preciso levar uma jaqueta e estou pronta para sair usando apenas uma blusa sem mangas às riscas vermelhas e brancas e estas calças também às riscas mas pretas e brancas (feitas por mim, podem ver o artigo de costura aqui). Uma bolsa-envelope preta e branca e sapatos de verniz vermelhos completam o look (se bem que mais valia ter calçado outros sapatos; os meus pés estão a morrer!). 

Desejo-vos a todos um ótimo fim-de-semana!

Facebook / Bloglovin / Instagram




(All photos by me)
(todas as fotos tiradas por mim)

No comments:

Post a Comment

Thank you for sharing your thoughts!
Obrigada por partilharem o que pensam!